Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 03.12.2024, 22:22

Кирничанський заклад загальної середньої освіти Суворовської селищної ради

» Меню сайту

» Категорії розділу
Працівники служби [1]
Корисні посилання [4]
Новини [15]

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Дослідження психологічної готовності дітей до навчання в школі
16.05.2014, 13:57

«Якщо маленька людина в маленькому світі

сумлінно робить свою маленьку справу,                 

всесвіт становиться кращим»                      

Східна мудрість                 

 Вступ до школи й початковий період навчання викликають перебудову всього способу життя й діяльності дитини. Дитина, що приходить до школи, повинна бути зрілою у фізіологічному й соціальному планах, вона повинна досягти певного рівня розумового й емоційно-вольового розвитку. Навчальна діяльність вимагає запасу знань про навколишній світ, сформованості елементарних понять. Дитина повинна володіти розумовими операціями, вміти узагальнювати й диференціювати предмети і явища навколишнього світу, вміти планувати свою діяльність і здійснювати самоконтроль. Не менш важливі і навички мовного спілкування, розвинута дрібна моторика руки й зорово-рухова координація.

Сьогодні по всій країні, перш ніж 6—7 літній дошкільник переступить поріг класу, його попередньо піддадуть усілякому тестуванню, виявленню інтелектуального індексу, іспитам; а вже після цього направлять у ліцей, гімназію, загальноосвітню школу, клас корекції.

Саме з метою визначення рівня розвитку сенсомоторики, саморегуляції, оцінювання ступеня психосоціальної зрілості та визначення загальної картини інтелектуального розвитку практичний психолог Кирничанської ЗОШ Куртєва Катерина Костянтинівна кожного року відвідує  дитячий садок «Журавлик».

Щоб ближче познайомитись з дітьми, розташувати до себе та створити  позитивну атмосферу спілкування був проведений тренінг  «Я вже вмію». Спілкуючись з дітьми, неначе опиняєшся  в казковому світі, де кожен з дошкільнят неповторний герой зі своїм внутрішнім світом, сприйняттям навколишнього середовища та манерою поведінки. Методом спостереження вже були виявлені майбутні лідери, більш сором’язливі та допитливі діти.

Для дослідження психологічної готовності дітей до навчання в школі були використані тест шкільної зрілості(Я.Керна-Йірасека), який складається з трьох завдань: малюнок чоловічої фігури, наслідування письмовим  літерам, малювання групи  точок; опитувальник Я.Керна-Йірасека та методики «Четвертий - зайвий», «Класифікація предметів».

 Психологічне діагностування надало змогу виявити рівень готовності дошкільнят. На високому рівні 5  респондентів (29%), на середньому  - 12  (71%). Радує те, що немає дітей низького рівня. Це є заслугою батьків та вихователів дитячого садка, яки приклали зусилля для розвитку пізнавальної, соціальної та інтелектуальної сфер дошкільнят.

На батьківських зборах «У чому полягає готовність дитини до шкільного навчання?» була надана інформація про сутність шкільної зрілості або психологічної готовності до школи, про особливості виховання та підготовки дітей до школи; представлені результати дослідження та надані рекомендації щодо формування позитивного ставлення дошкільнят до навчання в школі, вправах щодо розвитку психологічних та пізнавальних процесах.




 

Категорія: Новини | Додав: ніна
Переглядів: 375 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
» Вхід на сайт

» Пошук

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz

«Якщо маленька людина в маленькому світі

сумлінно робить свою маленьку справу,                 

всесвіт становиться кращим»                      

Східна мудрість                 

 Вступ до школи й початковий період навчання викликають перебудову всього способу життя й діяльності дитини. Дитина, що приходить до школи, повинна бути зрілою у фізіологічному й соціальному планах, вона повинна досягти певного рівня розумового й емоційно-вольового розвитку. Навчальна діяльність вимагає запасу знань про навколишній світ, сформованості елементарних понять. Дитина повинна володіти розумовими операціями, вміти узагальнювати й диференціювати предмети і явища навколишнього світу, вміти планувати свою діяльність і здійснювати самоконтроль. Не менш важливі і навички мовного спілкування, розвинута дрібна моторика руки й зорово-рухова координація.

Сьогодні по всій країні, перш ніж 6—7 літній дошкільник переступить поріг класу, його попередньо піддадуть усілякому тестуванню, виявленню інтелектуального індексу, іспитам; а вже після цього направлять у ліцей, гімназію, загальноосвітню школу, клас корекції.

Саме з метою визначення рівня розвитку сенсомоторики, саморегуляції, оцінювання ступеня психосоціальної зрілості та визначення загальної картини інтелектуального розвитку практичний психолог Кирничанської ЗОШ Куртєва Катерина Костянтинівна кожного року відвідує  дитячий садок «Журавлик».

Щоб ближче познайомитись з дітьми, розташувати до себе та створити  позитивну атмосферу спілкування був проведений тренінг  «Я вже вмію». Спілкуючись з дітьми, неначе опиняєшся  в казковому світі, де кожен з дошкільнят неповторний герой зі своїм внутрішнім світом, сприйняттям навколишнього середовища та манерою поведінки. Методом спостереження вже були виявлені майбутні лідери, більш сором’язливі та допитливі діти.

Для дослідження психологічної готовності дітей до навчання в школі були використані тест шкільної зрілості(Я.Керна-Йірасека), який складається з трьох завдань: малюнок чоловічої фігури, наслідування письмовим  літерам, малювання групи  точок; опитувальник Я.Керна-Йірасека та методики «Четвертий - зайвий», «Класифікація предметів».

 Психологічне діагностування надало змогу виявити рівень готовності дошкільнят. На високому рівні 5  респондентів (29%), на середньому  - 12  (71%). Радує те, що немає дітей низького рівня. Це є заслугою батьків та вихователів дитячого садка, яки приклали зусилля для розвитку пізнавальної, соціальної та інтелектуальної сфер дошкільнят.

На батьківських зборах «У чому полягає готовність дитини до шкільного навчання?» була надана інформація про сутність шкільної зрілості або психологічної готовності до школи, про особливості виховання та підготовки дітей до школи; представлені результати дослідження та надані рекомендації щодо формування позитивного ставлення дошкільнят до навчання в школі, вправах щодо розвитку психологічних та пізнавальних процесах.