Здається зовсім нещодавно маленькі дошколята потрапили до школи. Вони були щасливі від того, що стали першокласниками. Щоб діти із задоволенням ішли щоранку до школи, легко спілкувалися один з одним та дорослими, що їх оточують у школі, створена система психолого-педагогічної підтримки. Вона дозволяє першокласникам не тільки пристосуватися до шкільних вимог, але і всесторонньо розвиватися і удосконалюватися в різних сферах життєдіяльності. Соціально-психологічна служби школи здійснює супровід учнів 1 класу протягом року. Діагностична робота направлена на виявлення особливостей статусу школярів; просвітницька та консультаційна - на обговоренням результатів проведеної діагностики, конкретним запитом педагога або батька у зв'язку з проблемами навчання, спілкування або психічного самопочуття; корекційно-розвивальна робота орієнтована на надання допомоги дітям, що зазнають труднощі в шкільній адаптації. Роботу розпочато! Приємно усвідомлювати, що на даному періоду адаптації в учнів є бажання йти до школи, дізнаватися про щось нове, спілкуватися із новими друзями, вчитися у комфортній технічно оснащеної класної кімнати.
Куртєва К.К.,
практичний психолог
|