Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 19.04.2024, 10:38

Кирничанський заклад загальної середньої освіти Суворовської селищної ради

» Меню сайту

» Категорії розділу
Новости сайта [258]

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


12:02
Робота практичного психолога з дошкільнятами дитячого садку «Журавлик»

Перший етап роботи практичного психолога Куртєвої Катерини Костянтинівни з майбутніми першокласниками почався вже в квітні цього року. Для знайомства та спостереження за дошкільнятами дитячого садка «Журавлик» в неформальній більш розкутій обстановці було проведені розвиваючи заняття «Я вже вмію». Спеціальні вправи дали змогу виявити особливості поведінки та характеру дітей, їх обізнаність про навколишній світ. Радує те, що всі діти йдуть на контакт та бажають навчатися в школі.

Наступний крок - дослідження шкільної зрілості або психологічної готовність до школи - мало за мету визначити рівень розвитку сенсомоторики, саморегуляції, оцінити ступень психосоціальної зрілості та визначити загальну картину інтелектуального розвитку дітей шестирічного віку. Системна робота працівників дитячого садка та регулярне відвідування їхніх вихованців сприяла тому, що дітей з низьким рівнем не біло виявлено. Середній рівень психологічної готовності складає 64%, високий рівень – 36%.

До школи ще декілька місяців. Це дає можливість майбутнім школярам за допомогою своїх батьків та оточуючих подорослішати, підготуватися та налаштуватися до школи.

Категорія: Новости сайта | Переглядів: 416 | Додав: ніна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz

Перший етап роботи практичного психолога Куртєвої Катерини Костянтинівни з майбутніми першокласниками почався вже в квітні цього року. Для знайомства та спостереження за дошкільнятами дитячого садка «Журавлик» в неформальній більш розкутій обстановці було проведені розвиваючи заняття «Я вже вмію». Спеціальні вправи дали змогу виявити особливості поведінки та характеру дітей, їх обізнаність про навколишній світ. Радує те, що всі діти йдуть на контакт та бажають навчатися в школі.

Наступний крок - дослідження шкільної зрілості або психологічної готовність до школи - мало за мету визначити рівень розвитку сенсомоторики, саморегуляції, оцінити ступень психосоціальної зрілості та визначити загальну картину інтелектуального розвитку дітей шестирічного віку. Системна робота працівників дитячого садка та регулярне відвідування їхніх вихованців сприяла тому, що дітей з низьким рівнем не біло виявлено. Середній рівень психологічної готовності складає 64%, високий рівень – 36%.

До школи ще декілька місяців. Це дає можливість майбутнім школярам за допомогою своїх батьків та оточуючих подорослішати, підготуватися та налаштуватися до школи.