Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі. Для цих учнів багато що стає новим і непізнаним: нові вчителі, нові предмети, форми навчання , а іноді і однокласники; також особливості навчання під час пандемії. Звичайно ж, є діти, які легко й вільно вливаються в шкільну систему вимог, а є діти, які відчувають потребу в допомозі вчителів, батьків, психолога. Саме спільна робота батьків та усіх працівників навчально-виховного процесу, які створюють атмосферу співробітництва, взаєморозуміння, підтримки, сприяла успішній адаптації молодших підлітків. Доказом успішної адаптації є інтерес учнів до навчання та нових предметів; робота на уроках в міру власних здібностей, повне взаєморозуміння класного керівника та дітей, їхня активна участь у класних та шкільних виховних заходах.
Із задоволенням п’ятикласники відвідували корекційно-розвивальні заняття із психологом за програмою Н.Сидоренко «Емпатія і творчість у спілкуванні молодших підлітків». Вихідне діагностування щодо виявлення рівня адаптації довело, що немає учнів з високим рівнем тривожності та учнів- аутсайдерів, тобто дітей з низьким рівнем адаптації.
Міцного здоров’я, успіхів, впевненості у власні сили на шляху до вершини знань , дорогі наші п’ятикласники !!!.
Практичний психолог
Куртєва Катерина Костянтинівна
|