Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 13:38

Кирничанський заклад загальної середньої освіти Суворовської селищної ради

» Меню сайту

» Категорії розділу
Новости сайта [258]

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


20:17
Відкриті уроки

     Творчі здібності існують в кожній дитині. Творчість – це природна функція мозку, яка виявляється і реалізується у діяльності при наявності спеціальних здібностей у тій чи іншій конкретній діяльності. Творчість – це не тільки труд художника, артиста, вченого; вона може проявитися в іншій діяльності, результатом якої будуть конкретні ідеї і продукти, так і самі дії.
Тому задача педагога – побачити індивідуальну креативність учня і прагнути розвивати її.
На уроці української літератури, вивчаючи творчість Ірини Жиленко, учні 6 класу розвивали свої творчі здібності. Підготували до її віршів ілюстрації, розв'язували кросворди, складали характеристику ліричних героїв, знаходили художні засоби, римування, виконували різні творчі вправи. Все це сприяло розвитку їхнього кругозору, творчій уяві, закріпленню навичок роботи з ідейно-художнім аналізом тексту.

                                                                                                                                                           Вчитель української мови та літератури Куртєва С.О.

       

Переглядів: 208 | Додав: ніна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz

     Творчі здібності існують в кожній дитині. Творчість – це природна функція мозку, яка виявляється і реалізується у діяльності при наявності спеціальних здібностей у тій чи іншій конкретній діяльності. Творчість – це не тільки труд художника, артиста, вченого; вона може проявитися в іншій діяльності, результатом якої будуть конкретні ідеї і продукти, так і самі дії.
Тому задача педагога – побачити індивідуальну креативність учня і прагнути розвивати її.
На уроці української літератури, вивчаючи творчість Ірини Жиленко, учні 6 класу розвивали свої творчі здібності. Підготували до її віршів ілюстрації, розв'язували кросворди, складали характеристику ліричних героїв, знаходили художні засоби, римування, виконували різні творчі вправи. Все це сприяло розвитку їхнього кругозору, творчій уяві, закріпленню навичок роботи з ідейно-художнім аналізом тексту.

                                                                                                                                                           Вчитель української мови та літератури Куртєва С.О.