З 14 по 18 квітня 2014 року в Кирничанській ЗОШ був проведений соціально-психологічний тиждень «Здоров’я – це скарб» (відповідальні: Куртєва К.К. (практичний психолог) та Каражекова О.В. (соціальний педагог).
Понеділок під назвою "Веселка настрою"розпочався з організаційної лінійки, на якій було оголошено план роботи на тиждень. Агітбригада «Позитивні дівчата» своїм виступом «Бережіть і цінуйте усе, що дало нам життя!» пропагувала здоровий спосіб життя.
Корекційне заняття у 1-3 класах з використанням ігор «Чарівні клякси», «Доторкнись до...» було проведено з метою розвитку творчого мислення, уяви, мови, уваги та швидкості реакції.
Експрес-діагностика «Я і моє ім’я» у 4 класі сприяла формуванню позитивного образу «Я», розвитку навичок спілкування та активізувала процес самопізнання.
Вівторок пройшов під девізом: "День гарного настрою".
У конкурсі віршів «На світ дивіться добрими очима» переможцями стали:
- І місце - Сербінова Ганна(9 клас),
- ІІ місце – Куртєва Анастасія (5 клас),
- ІІІ місце - Вельчева Прасков’я (6 клас).
Дуже цікаво пройшов конкурс для 5-8 класів «Статуя класу». Кожен учень класу приймав участь і був зацікавлений у перемозі. Результати конкурсу наступні:
- І місце – 8 клас із статуєю «Проминці щастя»
- ІІ місце – 6 клас із статуєю «Квітка здоров’я»
- ІІІ місце - 7 клас із статуєю «Наш добрий янгол».
Цього ж дня з обдарованими дітьми школи було проведено розвивальне заняття з вирішення логічних завдань.
"День згуртування" – третій день тижня.
Було проведено:
- класна година «Щоб душа була здорова» для учнів 6-8 класів;
- анкетування серед старшокласників з питання відношення учнів до паління «Здоров’я – шлях до успіху!».
Четвертий день тижня - це "День зміцнення міжособистісних стосунків".
На стенді «Поради психолога» була оновлена інформація для батьків «Що малює ваша дитина?».
Із задоволенням учні школи приймали участь в акції «Інтерв’ю», де були запропоновані цікаві питання про шкільне життя.
"День відповідальності" – п’ятий день тижня. У цей день для учнів 9-11 класів було проведено тренінгові заняття «Вплив емоцій на спілкування. Емоційне здоров’я» з метою розвитку навичок самоконтролю, самоствердження; підкреслення значення емоцій під час спілкування; формування комунікативних навичок, впевненої поведінки; розвитку навичок взаємодії з іншими людьми. Учні прийшли до висновку, що позитивні емоції сприяють ефективному спілкуванню, прохання і побажання спонукають до доброзичливості.
Наприкінці тижня були здійснені підсумки роботи, грамотами нагороджені переможці конкурсів.
|